GEGROET! 


Verhalen vastleggen 
of mensen samenbrengen 
rond verhalen?


Je t' écoute! 

Vaarwel!

Na de communies van 2026 stop ik met reportages en illustratie-opdrachten.

Niet omdat het op is. Niet omdat ik het niet meer graag doe.
Integendeel.


Maar ergens tussen het maken en het regelen, het plannen en het posten,
sloop er iets naar binnen: financiële onrust en eenzaamheid onder mijn werknemers.
(En ja, ik was de enige werknemer).


In september nam ik een bocht, ik keerde terug naar het sociaal werkveld.

Je kan me niet meer boeken tenzij voor sociaal-artistiek werk (vanaf juli niet meer als zelfstandige maar binnen het kunstenaarsstatuut).


Iets in gedachten? 

Wil je mensen samenbrengen rond iets dat groter is dan koffie?
Heb je een verhaal dat te stil is gebleven of juist te luid roept?


Trek gerust aan mijn mouw. Mijn oor staat op standje 'ja' en mijn glimlach is al onderweg.


Alles wat ik ooit maakte, en alles wat ik nog wil maken, gaat over liefde.
Over luchtkastelen en over beelden en woorden die nog niet gedacht zijn,
maar ons al lang opwachten.


Tot dan. Of tot straks. Of tot later.



Liefs!